Jenny.

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now.

Thursday, December 10, 2009

kontaktannonsen

Signa upp pa en dating site at din mamma som ar anka. Fa tva mojliga kandidater direkt:
*Man nr1 rakar vara din granne. Han uppger sig vara ankeman fast i verkligheten ar hans fru sjuk och lamnar inte huset.
*Man nr2 skriver till dig pa chatten, nar du ar inloggad for att andra nagot i mammans profil, och fragar om ni ska ha en date. Han rakar vara en partner pa din firma. Du svarar att, nej du ar inte mamman utan hennes dotter som ar partner tillsammans med dig (och att antal fler advokater) och att ni ju kan prata mer om din mamma pa partnersmotet senare i eftermiddag..

Vad ar oddsen? Min hostmom har precis gjort det.

3 comments:

Miim said...

Hahahahahahahaha. OMG. Bara din hm kan lyckas med det där! Insane. Men jäkligt underhållande ;)

Angelica said...

Hej! Kul att du läser min blogg :) Min andra blogg kommer att handla om min andra graviditet :) Alvin ska få ett syskon i juli nästa år :D Hoppas allt är bra med dig! Kram

Amanda said...

HAHHAHA, jag döööööör. fy faan var roligt ;)