Jenny.

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now.

Wednesday, December 16, 2009

Joe, Joe; My name is Joe -My butt is bigger than Mexico!

Kamila hade sitt roadtest (las uppkorning) idag och det gar till lite annorlunda an hemma i Sverige. Man far ha sin egen bil, men den maste koras dit av nagon annan (las Jenny). Hon hade tid kl.11, vi ar dar och far sta i ko kl.10.30 och vanta pa att det ska bli var tur. Kring 11.15 far Kamila hoppa in i framsatet, Jenny blir utkickad och en uppkorningskvinna tar min plats. 11.21 kommer bilen tillbaka; Jag tanker typ "Fan, hon maste ha kort over nagon eller nagot". Kamila hoppar ut ur bilen och skriker; I MADE IT!!

Dagens skamt. I bilen i 6min, korde 5min = Korkort i USA.

1 comment:

Miimster said...

Haha, Mark körde: Yo yo yo, my name is Joe - I like fried chicken with my pants down low. Michelle gillade den INTE. :P Jag älskar the fact att det tar en knapp 10del av en svensk uppkörning i USA - no wonder att de har varningssystem och klistermärken overallt i bilarna, de har ju fullt upp med att hålla koll på vägen! :P Och du, är du så säker på att lite Swedish Xmas låter vackrare än ett Hanukkah-Guitar-Hero-aktigt am-solo från X? Det är inte jag ;) Love!