Jenny.

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now.

Tuesday, December 8, 2009

Julmys

Har inte berattat att jag faktiskt julpyntat mitt rum. Jag ar ju den enda i familjen som firar jul pa riktigt, eller den enda som vanligtvis firar jul. Hannukkah ar ju grejen for dessa judar. Jag alskar julen, alskar advents-kanslan och allt myset (och stoket och boket!). Tror att jag kanner att jag verkligen uppskattar julen och allt dar i kring mer nu nar jag inte far det. Jag julstadade innan 1sta advent och satte upp mina julgrejor. Gran med smallkaramell, ljusstake, ljusslinga och glitter. Varje morgon vacker min ipod mig med julmusik! Jag gor vad jag kan!

Poangen med det har inlagget ar mest att tacka min harliga Farmor och Farfar som skickat en julduk och en jultavla. Ni ar bast!! Grejorna ar uppsatta och brevet ar pa nattygsbordet. Stor kram till er!




1 comment:

amanda said...

Åh vad roligt! Farmor ringde och berättade om duken och tavlan när hon skickat det till dig. The best ever! :)