Jenny.

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now.

Sunday, December 6, 2009

the weekend

Jag har haft en riktigt harlig helg! Fredag sov hela tjejganget over hos Kristjana da hennes familj akt bort over helgen. Hur kul som helst! Vi var dar hela kvallen och slutade med en utgang. Vart favoritstalle har i RVC, Kasey's, har gjort oss till stammisar. Illa. Vakten ville inte ens se vara id's aven om vi hade en extra tjej med oss; "Er kanner jag, och det har ar er nya van? Valkommen!"

Lordagen blev en heldag pa mallet. Riktigt julmysigt dar nu! Kvallen blev desto lugnare med sen middag pa Appelbee's. Idag har jag dejtat Kelleigh som varit har pa long island! Riktigt nice, jag saknar min favorit-granne!!!

Imorrn ar det ny vecka, och pa fredag ar det hanukkah =JUL!!!

Puss och hej leverpastej (Ja, har ett sjukt sug efter det!!!)

1 comment:

Miim said...

yeay, hanukkah coming up! hur länge är det nu igen ni får öppna paket varje dag och gråta över att det inte är nerfguns? ;) jag håller mina tummarna för att du får nåt nice och att kidsen inte freakar out föör mycket om det är fel present ända tills sista dagen! love!